søndag 18. oktober 2009

JEG VOKSER OG VOKSER........










Dagene går fort gitt. Jeg merka at jeg blei tøffere og tøffere,men ut aleine fikk jeg ikke lov til.Jeg gikk i band da. Det var greit det ,at matmor var med ut.Jeg pleide å være ut i skogen og klatre i trærne, å gå under buskene som ikke var så lett for matmor da.
Tøff som jeg var,spaserte jeg på rekkverket på verandaen.Smalt var det,og fire etasjer ned.
Du kan tro de var nervøse inne i stua. Ja ja ,har holdt på å dette ned ett par ganger da.
Etterhvert som jeg vokste kjente jeg trangen til å ut å møte det annet kjønn.Jeg prøvde å gaule og mjaue så høyt jeg kunne...stort sett hele døgnet,de blei vel gale der hjemme tror jeg.Det var bare å få meg avgårde til doktoren,og der blei jeg sterilisert i en fart. Tror de syns det var
deilig å slippe hylene og mjauinga mi. Men ut en gang om dagen måtte jeg.
Ja tilbake til steriliseringa,det var noe herk forresten. Blei barbert på hele magen,lite pent fårn si.Og for ikke snakke om den plastdingsen på hodet,jeg gikk jo som en sombi,med hodet i gulvet.Ja det gikk nå over det også. Den flotte pelsen min vokste jo ut igjen. Dingsen blei tatt bort, og jeg blei fornøyd igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar